30 Temmuz 2009 Perşembe

bekarlık sultanlıktır azizim!



nasıl taktım bu arkadaşlık, aşk ve evlilik meselesine değil mi? çünkü özel hayatımla ilgili bir sonuç belirlemek istiyorum artık. eve bir erkek arkadaşım var. mesela bu bile -o kişinin ünvanı- kişinin ne olduğunu belirliyor. bu hayatımdaki adam benim için ne? bilmek istiyorum.


sevdiğim mi? (aşk var mı?)
flörtüm mü? (süper, takılıyoruz mu?)

erkek arkadaşım mı? (sevgili mi arkadaş mı?)

evleneceğim adam mı? (evlenmek mi?)

seviştiğim adam mı? (seks mi?)

ne olduğunu bilmek istiyorum. aklıma ilk gelen ilişki biçimleri bu. dahası da vardır elbet.


gelelim sadede. bir araştırma sonucu sunuyorum ortaya. yazının başlığı altında veriyorum bilgileri:


Evlilik her ne kadar erkeklerin korkulu rüyası gibi görünse de;


- Evli erkekler bekar erkeklere göre;
- Daha az depresyona girerler,
- Daha az suç işlerler,
- Daha az alkol kullanırlar,
- Daha sağlıklı cinsel hayatları vardır,
- Daha çok para kazanırlar.

Evli kadınlar, bekar kadınlara göre;


- Gelirleri düşer,
- Daha fazla ev işi yapmaya başlarlar.

Araştırmalar bekar kadınların evli kadınlara oranla daha mutlu olduklarını göstermektedirler.

o zaman evli erkeklerle birlikte olan kadınların double yaptıkları sonucu mu çıkıyor ortaya? yok siz yine de şeytana uymayın. karınızın dizinin dibinde oturun.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder