29 Temmuz 2009 Çarşamba

dürüyemin güğümleri

haftasonu turunu bu kez gerçekleştiriyorum sanırım. bu yıl bununla yetiniceğim. sanırım önümüzdeki yıl kendime tatil yapacak başka bir arkadaş bulmam gerekece. zaman bunu gösteriyor gibi.

ayvalık, cunda adası ve kaz dağlarını gezecekmişiz. bugün 195 lira oraya verdim. evlat acısı gibi oturdu böğrüme. sonra siktiret lan. en azından tatil dedim. derdim, tasam kalmadı. gideceğim de giyecek hiçbir şeyim yok be! bunu da bir dişi atasözü ilan ediyorum. kullanıla!

haber vereceğim, ne yaptım ne ettim. içimde bir sıkıntı var gibi. hayır ola.

biri vardı yaa. şimdi aklıma geldi. hı menenjitli. manyak herif. zihnime de sıçayım ayrıca. ne kadar boş şey varsa onu saklıyor anasını satayım.

bak bugun aklıma ne geldi. sayılar. saydım saydım. tam üç kere. bi' yanlışlık olmalıydı. o kadar uzun değildi ki! uzunmuş ama. sayıyorum bekle........................


sevdiceğimle birlikte olalı nerdeyse 11 ay olmuş. yaşlanıyoruz azizim. zaman su gibi akıp gidiyor.


zihnim pek bi dağıldı. neler geçiyor bir bilsen içimden yazacak. yine de tutacağım. sonradan korkabilirim kendimdem.

sevgilerle...

1 yorum:

  1. 10 ay olmuş sallamışım. ne o ne ben doğru hatırlamıyormuşuz.

    YanıtlaSil