2 Temmuz 2009 Perşembe

insan beşer, kuldur şaşar

islam güzel ahlaktır...

biz bu dünyaya kulluk için göderildik. kulluğumuz Allah'adır. birilerinin nefsine çok ağır gelse de durum budur. hı bunu şimdi anlamazsın, reddedersin. gün gelir (o gün hepimiz için gelecek!) bunu en aşikar şekilde anlarsın. tüm bunları derken kendimi de bu "anlayacaklar" kategorisine sokuyorum.

dindar olan insanın hata yapmayacağını düşünmek nasıl bir acziyettir! her yerde din karalanmaya çalışılıyor. müslüman birinin intihar bombacısı olması islam'a yoruluyor. çeşitli videolarda başı örtülü insanların abuk subuk tavırlarının fotoğraflarının gezmesi islam'a yoruluyor. müslüman olan tacizci, tecavüzcü, dolandırıcısı ve türlü zımbırtısı yine islama yoruluyor. tüm bu pisliklerin sebebi islamcı biri oluyor. (ben de islamcı dedim ya Allah beni davul etsin)

"islam güzel ahlaktır" demişler. şüphesi olan varsa vay haline! bu sözün üzerine hüzeyin üzmez, diğerleri ahlaksız mı diye çemkirenler var. abi derdiniz ne? illa ki aykırı bir şey söyleyeceksen azıcık akıllı konuş, adam yerine koysunlar da sözüne kulak verseler. ben bunları duyunca götümle gülesim geliyor. çocuk üslubu bu. akıllı ateistlere ihtiyacımız var.

annem burada konuşuyor, kafam dağılıyor.

son söz:

insan beşer, kuldur şaşar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder