14 Ağustos 2009 Cuma

eski günlerimi özlüyorum. üniversitenin ilk yıllarını, heyecanımı, ateşimi... hala gencim böyle dediğime bakma ama artık çok usturuplu bir hayat yaşıyorum. iki düşünüp bir konuşuyorum. daha sabırlıyım. duygularımı kontrol altında tutuyorum. yüzüm belli etse de dilimi tutsak ediyorum. oyunun kurallarına göre oynamak var ya hani, nasıl da sinir olurdum. öyle bir insan oldum. oyunu kurallarına göre oynuyorum artık. becerebildiğim kadarı ile. oluyor sanırım yavaş yavaş. sıradan olmaktan ölesiye korkarken -ergen tribi diyecek bir kısmı buna- sıradanlığın kölesi olmuşum.
-iç ses: farkına vardın mı? hepsinde di'li geçmiş zaman kullanırken, sıradanlıkta mış gibi oldum. sanırım elimde olmayan sadece buydu. üzüldüm halime-
.....
neyse dağıldım. farid farjad çalındı kulağıma. nasıl içli çalıyor. parça parça oldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder