22 Ekim 2009 Perşembe

bir yazıda aydınlanma nasıl olur?

obsesif değilim gibi geliyor bana. yine de birçok işaret bunu doğruluyor. tabi her psikolojik rahatsızlığı olan kişi gibi ben bunu farketmiyorum. birileri uyandırdıkça farkına varıyorum.
mükemmeliyetçi değilim (sorgulanabilir?) yine de yapacağım şeylerin en iyisi olmasına dikkat ediyorum. fakaft fazlası ile rahat olduğumu, fazla yaydığımı savunanlar da var. (ben bu ikinci takımdanım)
sanırım şu cümleleri yazarken farkettim. izleniyor olmak benim canımı sıkan şey. dış denetim evet evet, dış denetim. :) buldum sorunumu.
bir de rekabetçi olmadığımı iddia etsem de yenilgiyi kabul edemiyorum. her yapamadığım şey beni derin üzüntülere sürüklüyor. (okuyucu sakın küçümseme. üzüldüm mü çok üzülüyorum)
galiba ilişkilerim.....

.............................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder