14 Ocak 2010 Perşembe

başımda kavak yelleri

nazım "ben bir ceviz ağacıyım gülhane parkında" demiş. bugünde ben dedim ki ben bir kavak ağacıyım. sadece rüzgarda çıkardığı seslerin çekiciliğine kapılarak seçtim bu ağacı. sonra aklıma şarkılar geldi. kavaklar, kavak yelleri. sonra biraz baktım şiirlerde varmış, yazılmış kavak üstüne.

şimdi nerden çıktı bu kavak sevdası anlatayım. eğitim alıyorum. projektif bir şey yapalım dedik ağaç seçin dedi eğitmen. çok ağaç bilmememe rağmen -yani özelliklerini bilmem- aklıma ilk gelen çam oldu ama cazibesi yoktu ki... bende rüzgarda salım salım sallaran, ıslık çaldığı iddia edilen kavağı seçtim. pek olumlu seyler söyleyemedi yorumlarken. tek, uzun, bir işe yaramayan, sağlam vs ancak bunlar. bi tırt yokmuş yani bende.

çam agacı ve çınar agacı pek forslu çıktı. bunları seçip kibir yapabilirsiniz. bilginize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder