13 Ocak 2010 Çarşamba

koltuklar boş kalmasın!

işe gider gelirken sürekli devlet tiyatrolarının afişini görüyordum. akm kapatıldıgından beri sahneleri bir o yana bir bu yana dağıttılar. şanslıyız ki sonunda istanbul'un kenarlarında kalan mahallelerinden birine taşındı bir tanesi. cennet kültür merkezinde bu ay üç oyun sergileniyor: töre, ne dersin azizim?, kral dairesi.
dikkatimi öncelikle çeken kral dairesi. komedi ve bir mask tiyatrosu. :) daha önceden masklarla oynanan sersemler evi'ni izlemiştim. büyülenmiştim. -bileti unutmadan alırsam- şimdi yine gidicem.

önceden ayın başı oldu mu bilet bulmak için zorlanırdım. şimdi bir baktım ki bir hafta sonrası için sadece ilk sıra dolu. ikinci sırada ise bazı koltuklar dolu. inanılacak gibi değil. lütfen salon dolsun. cok yazık oluyor. güçlerimizi birleştirip gidelim ve izleyelim.

biletlerin fiyatları biraz artmış. ama varsayınki bir öğlen yemeği.

öğr: 6 lira
tam: 10 lira



iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder