19 Şubat 2010 Cuma

annem bir fincan huzur istedi. sizde fazla var mı?

boğazım agrıyor. bir gün gözyaşlarımı tutmak için yutkunurken öleceğimi düşünüyorum. işte tam da şu sıralarda canım nasıl kafayı bulmak istiyor. kafayı bulmuyorum da kafam dumanlı gibi. hayat bulanık, insanlar flu, belli belirsiz. ben ne var, ne yokum. bilinçsiz bir an. bir şeyler oluyor. müdahale etmek istiyorum. az kıpırdanıyorum. felaket etkisi yaratabiliyorum. uyku güzel. uyku sakinleştirici. uyku sükunet. uyku huzur.
uyku huzur da değil ki benim için. sürekli sıçratarak uyanıyorum. uykumda bile huzur yok. bir yudum pasiffrola.. kafa da yapıyor. deliksiz uyurum. fakat ya yine o rüyalarımdan uyanamazsam, sürerse? gölge oyunu'nda olduğu gibi biri gelse başımı okşasa. ben dalsam, uyanmasam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder