24 Şubat 2010 Çarşamba

mektup güzel sey :)

hisler o konuda karşılıklı T....cım, iyi ki, iyi ki... ben de senin doğumgününü beklemiyorum, iyi ki doğdun T....cım... :) nice yıllara, hayat dolu, dost dolu, anı dolu nice yıllara... en önemlisi, mutlu ve sağlıklı nice yıllara...
ben tezini artık kolaylamaya başlamışsındır diye düşünüyordum... çok akıl veren olmuştur sana, bu yüzden bu konuda üstüne varmak istemem... ama zaman geçtikçe daha da soğuyacaksın, enerjiyi bulamayacaksın kendinde gibi geliyor bana... öncelikler T........ tam olarak bilmiyorum önceliklerini; dilerim iyi seçmişsindir, sıralamışsındır onları...
mutlu olmanı isterim... satır aralarına sıkışmış gibi olsa da bu dilek, aslında mektubun tamamını kapsamakta, hatta bizzat yazılma amaçlarından bir tanesi olmaktadır... mutlu ol...
yaptığım şeylerden keyif alıyor gibiyim, ama bugünüm pek bir boş geçti sanki.. oysa ki, şöyle bir düşünüyorum, boş vaktim yoktu bugün... sabah bir milletvekili ile görüştüm... öğlen okulla ilgili işlerim vardı, tez danışmanımı değiştirmemi sağlayacak dilekçeyi verecektim... akşam oldu sonra, öğrencilerimize, daha doğrusu yol göstermeye ve laboratuvara alıştırmaya çalıştığımız örğencilere bir sunum yaptık, sunum nasıl yapılmalı, nasıl yapılmamalı diye... hareketliydi epey, şanslılar çocuklar... ben hep böyle bir ortam aradım o sınıflarda...
ayın 10unda rizeye gidiyorum, kesinleşti gibi... bir basın toplantısı verilecek; orada olmam lazım... hem prototip bir makinanın kurulumunu, hem de bir takım açıklamalar gerçekleştirmeyi planlıyorum... istediğin birşey var mı rizeden? ciddiyim... :)

Meryem... Meryemim... görüşüyoruz onunla; görüşmek denebilirse... göz göze, diz dize değmeden, ses sese çarpmadan ne kadar görüşülebilirse o kadar görüşüyoruz... özledim onu... çok şey değil, saçlarını okşamak istiyorum...
iyi o da ne yapsın; teziyle uğraşıyor o da... 2 hafta içerisinde metnini teslim etmesi gerekiyor, uğraşıyor boyuna... doktora başvurusunu yaptı bu arada.. hayırlı olsun diyebiliyorum sadece...

böyle T.....cık.. kızmazsın umarım böyle hitap etmeme, nadiren hitap ederim insanlara böyle, içimden geldiği içindir o da...

son olarak, iyi ki doğdun.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder