19 Mayıs 2010 Çarşamba

devrim arabaları

bugün çok güzel bir gün oldu benim için. birlikte kahvaltı yaptık. öncesinde birlikte mutfak temizledik. o bunu benim küçük oyunlarım zannetse de onunla birşeyleri beraber yapmak çok hoşuma gidiyor. ardından kahvaltı hazırladım. normalde geöiştirdiğimiz gibi değildi.  mutfak marifetlerimi sergilediğimi sanma sakın. ufak tefek şeylerdi. yogurtlu biber yaptım. onu da yedi. o yiyince daha cok hoşuma gitti. aynı evde yaşıyor gibiydik. güzeldi.

sürprizim var demişti. büyük bir şey değil dediği için ne olduğunu bilmiyordum. küçük bir oyun gibi gelmişti bu da bana. ardından sürprizini gösterdi. devrim arabaları filmini izleyecektik.hemde projektör ile! kocaman bir görüntü ile karşı karşıyaydım. çok heyecanlandım, çok mutlu oldum. uğraşmıştı bayağı. çocuk sevinci ile birlikte eve döndüm.

love.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder