26 Haziran 2010 Cumartesi

psikoarkadas

-sana bir şey söyleyeyim mi? ben onunla sadece cinsel tatmin yaşıyorum.


sevdiğim bir arkadaşım bunu itiraf etti bana. biliyordum aslında. yine de bana bu denli kendini açması beni şaşırttı. sanırım arınmak amacı ile yaptı bunu. çünkü bir uygar, bir de ben biliyormuşum. kimseyle paylaşmamasının nedeni yaptığının utanç verici olduğunu bilmesinden kaynaklanıyor. bana itiraf etmesinin nedeni ise sanırım arınma isteği.
kaçınıyorum aslında bu durumdan. arkadaşım dediğim kişinin psikologu olmak istemiyorum. profesyonelliğimin yitirmek, arkadaşlığımın zedelenmesinde de çekiniyorum.
beni hiç yalnız bırakmıyor. ne yaparsam yardım etmeye çalışıyor. çantamı bile taşıyor. atıştığımız da oluyor. böyle bir arkadaşlık bizimki. beni eve bırakırken hakkımdaki düşüncelerin değişti mi diye sordu. değişmemişti. düşünüyordum zaten bu durumu. sadece bunun bu kadar- nerdeyse erkek erkeğe konuşuluyor gibi olması kafamı karıştırdı. bir de giderken bana terapisti gibi davranması... eger öylseyse ücretimi alırım dedim. köfte yedik ya dedi :) deli galiba!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder