22 Ağustos 2010 Pazar

bir garip yancıyım hayat yolunda

bir garip yancıyım hayat yolunda

ara ara hissediyordum sanki bunu ama bugün iyice gün ışığına çıktı. ben birinin hayatında yancıyım. oyunda var gibi gözüküp, oyuna dahil olmayan...

istiyorum ki yanımda olsun. birlikte olalım. olmuyor. istesem de olmuyor. çünkü o istemiyor. belki beni değil, bunun başka sebeleri vardır ama birlikte olalım istemiyor.

hayatındayım. kenarında duruyorum ama. sıla diyor ya kenar süsü oldum hayatında doğru demiş. yani halet-i ruhiyemi en iyi anlatan şey bu söz öbeği- kenar süsü.

çocuk oyunlarındaki kuru fasulye de denebilir bu halime. oyun oynuyoruz ya zaten. belki bu daha uygun benim gibi bir çocuk için. 

nerde kalmıştık? yanımda olsun istiyorum diyordum. onunla birlikte gitmek istiyorum birilerinin yanına. bir çift gibi. biz sadece öpüşüp koklaşan bir çiftiz. ç. bunun ayrımını çok güzel yapmıştı. anlarmaya dermanım yok. ben birlik beraberliğe fazla önem veriyorum galiba.


ben bi gidip çay koyiyim. anladın sen?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder