22 Nisan 2012 Pazar

evlen benimle

Ooww. Bir ay oluyor ki bloga elimi sürmeyeli. Yazacak bir şey mi olmadı yoksa ben mi yazmadım ? Bilmiyorum. Dün akşam bir şey oldu. Kendiliğinden denebilir. Sevgilimle Beyoğlu'nda geziyorduk. Kuledibi'ne indik. Öncesinde bir müzik grubunun enteresan müziklerini dinledik. Sokak müzisyenleriydi. İyice keyiflenmiştim. Dans da edebilirdim ama sanırım sevgilimin çok hoşuna gitmiyor bu. Çay içmek için Ceneviz Cafe'ye oturduk. Yurtdışına çıkacağı için yanına aldığı euroları çıkardı. Gülüyorduk bir an ellerimi uzatıp ellerini tutmak istedim, "Benimle evlenir misin?" dedim. Gülüyorduk. Cevap vermedi, gülüyordu. Ben ısrar ettim "Evlen benimle" diye. gülüyordu, "olmaz" diyordu. Sonra arıza çıkartacağımı söyledim. Kabul etti. Ama makus talihine razı olmuş gibi duruyordu. Kafam karıştı şimdi iyice. İstemiyor mu acaba beni? 

Haa bu arada ne zaman evlenecekmişiz biliyor musun? Müsait bir zamanda. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder