18 Mart 2013 Pazartesi

Minare gölgesi, Davul tozu

Çok tuhaf hisler duyuyorum. Beni sevdiğini söylemeyen -4.5 yıldır birlikteyiz- bir sevgilim var. İnsan sevdiğini söylemez mi sevgilisine? Sevdiğini düşünüyorum, söylemez diyorum. O öyle biri diyorum, ama duymak için çok uğraşıyorum. Bak işte 4.5 yıl oldu- hala bekliyorum. 
Her gün ekşi sözlüğe bakardım, benim için bir şey yazmış mı diye. Yok anasını satayım, yazmıyor. Şimdi bakmıyorum. Zoruma gidiyor anlıyor musun? Dilencilik yapıyorum bir bakıma. İçime üç beş ne sıkıştırırsa yetiniyorum. "Ben de" diyor, gülümsüyorum sadece. 
Bana güzel olduğumu da söylemiyor. İstiyorum söylesin. Başkası söylemesin, o desin. Çok güzel değilim, ondan söylemiyor diyeceksin ama bu üzer beni.Yazık bana yahu. Nelerin peşinde koşuyorum. 
Evleneceğiz belki -bi terslik olmazsa- söylediği tek şey "En yakın zamanda". Nasıl bir zaman aralığı bu? Minare gölgesi, davul tozu. 

Çok acayip bu hal! Kaos...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder