28 Mayıs 2009 Perşembe

+18

midem bulanıyor artık insanlardan. Allah fesatlık vermesin kimsenin içine. bak ne anlatacağım.

bugün yine bir ev gezmesinde bir genç kızın sevdiği kişi ile evleneceği konuşulmuş. herkes mutlu mesut şahane. kız izmir'e gidecek ama evlendiğinde. o yüzden insanlrın içi buruk. haklılar belki de.
sohbet edilir yine kadıncağızlar arasında. evlilik, gençler vs. içi fesat olan Bayan K. yine insanları ezip üste çıkma görevini üstlenmiştir. Bayan K. yine densizliğini ortaya koyarak konuya bodoslamadan dalar:

- ah şekerim. ben de oğluma sev, gez, dolaş diyorum. ama "yok" diyor. "ben artık öyle istemem. o kızlar sıfır değil. ellenmişler." diyor. haklı tabi bıdı bıdı....

...............
bu burda son buluyor. yine oğlunu göklere çıkarmış. sevdiceği olan ve evlenecek tazelere zehrini akıtmıştır.

bu hayatta çirkinlikle böylece övünülebilir mi? gözlerim büyüyor bunları düşününce.

aşk diye birşey var dünyada. belki de Rab'bin verdiği en güzel şeylerden biri. insanı heyecanlandıran, canınca can katan, gözlerini parlatan bir şey bu. böylesine hislerle sevdiceğe dokunmak, sarılmak, öpmek nasıl böyle aşağılanabiliyor, aklım almıyor.

sevdim, sevildim, sardım, sarıldım, öptüm ve öpüldüm.

ne de iyi yaptım...

nev "aşk" demiş. bilmeyenlere tavsiyedir. günde 3 doz yeter.


bu yazımı öpülesi koklanası insanlara ithaf ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder