28 Haziran 2009 Pazar

rüyalar gerçek olsa

yaratıcılığım başka bir şekilde kendini göstermektedir. tatil planımdan bahsettim mi önceden bilmiyorum lakin, erkekliğinden faydalanacağımız E. bizimle tatile gelemeyecek. bu durumda ç. ve benim tatil hülyalarımız yavaş yavaş suya batmaktadır. şu durumda neler yapabilirim diye düşünüyorum. yerini alabilecek şeyler şunlar:

- ne yapıp edip ikili bir tatil için evdekileri ikna etmek. (epey uğrasşmam gerek)

- çeşme, fethiye değil de daha yakın bir yerlere gitmek. kerpe, ayvalık olabilir. (annem buna biraz daha ikna oldu gibi. mekan daha yakın ya :)

- birkaç günlüğüne ikili biçimde tur yapmak. aklıma ilk gelen amasra. yaz kış farketmez. şahane bir yer. (henüz aklıma geldi ve çok heyecanlandım)

- tatile gitmeyip Allah'ın her günü İstanbul'un uzak köşelerini dolaşmak. (yine arıza çıkarır da annem bu fikrime bayıldı)

şimdilik bunlar. deniz deniz diye tutturuyorum ya ben, aslında hiçbir yere gidemezsem bile eninde sonunda bir tanıdığın yanında 3-5 günlüğüne tatil yapabilirim..

haberler böyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder