14 Temmuz 2009 Salı

öpücük balığı

öpücük balığı. böyle bir hikaye varmış. hiç duymamıştım daha önce. dün gece ilk kez duydum bu söz öbeğini. sevdiğim birindendi. o yüzden başka bir hale bürünmüştü bu benim için. hasretle beklediğim bir şeydi. ondan bu denli heyecanlandım belki. sonradan bir yanlış anlaşılma olduğunu öğrendim. yine de bunu okumak için için dört gözle sabahı bekliyordum. koştura koştura bilgisayar dilendim arkadaşımdan. hikayeyi okudum. bir kadın ve erkeğin hikayesi idi. erkek ağzı ile anlatılıyordu. kadına karşı olan hislerini öylesine samimi biçimde söylüyordu ki o kadın ben olayım istedim.
................................................
devam etmek istemiyorum.
son söz: ne o adam, ne de kadın bizden değilmiş.
edit: öykü Atilla Atalay'ınmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder