29 Ekim 2009 Perşembe

domuz gribi değilim. her öksürdüğümde beni taciz eden bakışlarınızı çekin artık üstümden.

Allah'ım soğukların başlaması ile birlikte (sogukların başlaması ne lan?) öksürüklerimin ardı arkası kesilmez oldu. bilmiyorsunuz ama ben bir kronik farenjit yasıyorum.  tamam Allah'ım ama gecsin artık tamam mı? lütfeeen.

şen ola düğün, şen ola.

liseden bir arkadaşım evleniyor. ilk defa bir erkek arkadasım evleniyor. biri ona bir -şehit daha diye yorum yapmış. amma velakin bunu diyen arkadasımın zaten uzun süren sağlıklı bir ilişki yaşayamamıştır. hayatını savunma mekanizmaları ile sürdüren caaanım arkadasım bir başka arkadasıma ise "bu yıl da yasını yalnız kutluyorsun ehi ehi" diye bir şey söylemiş. bok yesin di mi?

canım ciğerim

tehlike çanları çalmaya başladı. yemek yerken keyif alanlardan oldum! demek ki artık tokken de yemek yiyorum. asmalımescitteki ciğerciyi öğrendim ya, üstünden henüz bir kaç gün geçse de dün akşam yine oraya gittim. çatlayacaktım yemekten. güzeldir ama ya. afiyet olsun bana.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder