16 Kasım 2009 Pazartesi

herşey bir gün biter

sadece vefaya dayalı dostluklar ne kadar sağlıklıdır bilmiyorum. en azından yetişkin olmaya başlayınca insan tüm ilişkilerini gözden geçirmeye başlıyor. can dostum isimli bir arkadaşım vardı. bir zamanlar içi dolu olan bu can dostluk kavramının şimdi sadece manzarası var.
çünkü arkadaşlık emek ister. her ilişki emek ister. bir de ilişki sürdürmek zordur. yorar insanı. insan verdiğini alamayınca pes eder. yani karşılıksız sevme diye bir sey yoktur. o bizim okuduğumuz şiirlerde vardır. sen elmayı seviyorsun diye elmanın seni sevmesi şart mı? dizesine sadece okurken hak veriyoruz. karşılıksız sevgi masalına inanmak istiyoruz. ama roller bizim olunca bekliyoruz sevsinler diye.
.............
öfkeliyim. arkadaşlığım bitsin istiyorum. çünkü yoruldum.

ben tüm bu düşünceleri bir başkasından da duymaktan çok ürküyorum.


1 yorum:

  1. Herkes aslında tektir Pandora.Doğarken de ölürken de...Yalnızlığını paylaşmak deyimi de yalan...Yok böyle birşey...Elma sevmez...En azından istediğin gibi...Bunu daha iyi anladım...Sana can veren birinin tek bir sözüyle...Oluruna bırak...Boşver...Sana sen lazımsın sen...Yok ki ötesi...

    YanıtlaSil