20 Aralık 2009 Pazar

aşk garibi

turkuazoo'ya gittik bugün. acaip pahalıydı. internet sitesi o kadar jan janlı ki girdiğimde kendimi okyanusta hissediceğimi sanıyordum öyle olmadı. sadece hamsiyi tanıyan biri olarak söylüyorum çok fazla balık gördüm. renkli olanlar çok sevimliydi. özellikle aklımda kalan siyahlı sarılı olanlar.bir de kum gibi olup da kuma saklananlar cok dikkat çekiciydi. bir de köpek balıkları. değişik bir gün oldu. biraz pahalı olsa da ben pişman değilim. ama sevgilim için aynı şeyi söyleyemicem galiba.
sonra ikea gezdik. ikeanın dandik bir o kadar malları ile oyuncak gibi oynayıp fiyatlarına bol bol küfür ettik. sonra sevgilimle birbirimize uyuz olup da ayrıldık ordan. sonra ben dinlenelim diye sevdiğim şarkıları bir cdye yükleyip onu çalmaya başladım arabadan. sonra o benim özenle seçtiğim şarkılarla alay etti. onun deyişiyle "takıldı bana" ve bunu okuyunca  "bi daha şaka da yapmıcam" diyecek. vazgecmeyip yine yapacak ben yine biraz alınacağım ve bu hep böyle sürecek.
bu arada şu sıra pek bir cüretli konuşmalar yapıyorum ilişkilerim üzerine. niçin bunu yapıyorum farkında değilim. ama hepsi en açık hali ile yaşansın istiyorum.
ya da...


ben bi aşk garibi, ayrılık yokuşunda
buğulanır gözlerim her gün bakışında

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder