26 Aralık 2009 Cumartesi

düşünüyorum. o halde iyi bok yiyorum

- e sende zor bi insansın t....
- nasıl zorum?
- kolayca her şeyi söyleyebiliyorsun da ondan.

bir süredir sıkıntıdayım. sürekli düşünüyorum. tamam herkes düşünür de, düşündüğüm şeyler uyuyup uyanınca kaldığı yerden devam ediyor. rüyamlarım da hiç boş durmuyor. cellatımı gördüm dün gece rüyamda. az düşünüyormuşum gibi bir de bu çıktı başıma. boşa bir korku olduğuna inanıyorum. yine de gözümü kulağımı daha çok açmam gerekiyormuş gibi geliyor.

yoruluyorum düşünmekten. konuşuyorum, konuşturuyorum, kızıyorum, küsüyorum. çok hareketli geçiyor günlerim. içimi çekiyorum durmadan. bir de bu iç çekişlerimin farkına vardığımda o kadar üzülüyorum ki... şimdi olduğu gibi gözlerim dolu dolu oluyor. bu halim fena halde canımı sıkıyor. az konuşuyor, çok düşünüyorum. sadece kendimi düşünüyorum ama dünya, devlet meseleleri ilgimi çekmiyor.



yine çok, çok uyuyorum. herkese küsüyorum ve gidiyorum.


(bu şımarıklık çok bana)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder