13 Haziran 2010 Pazar

nokta

dünden beri aklımda ben sinek değilim. hatta "dünya üzerinde kocaman bir noktayım" sözü geliyor aklıma. şimdi baktım da bu sözü nerden hatırladığımı da bulamadım. bence yine de söylemek istediğim şeye çok uyuyor bu.
çalışıyorum, didiniyorum, yoruluyorum, beziyorum hayattan. yine de keyfim yerinde. bir de tezim bitmiş olsa değmeyin keyfime. çok para kazanmıyorum. çevremdekilere insanlara baktığım da ise herkes iyi kazandığımı düşünüyor. kazandığım da şimdilikk bana ve birkaç kişiye yetiyor. tabi burada aile yanında yaşamanın büyük bir avantajını yaşamıyor değilim. öyle çok savruk biri de değilim. kazandığım parayı alışverişte değil de, eğlenirken, gezip tozarken harcamayı seviyorum. çünkü eğlenmek için yaşıyorum. yazın tatilime gideyim, denize gireyim birazcık. diğer mevsimlerde ise günübirlik bile olur yeni yerler göreyim bana yeter. ha tabi bir de borcum olmasın.
-spoiler-
yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var
-spoiler-

gerçekten bu bana yeter. sevgilim bunu kafasına çok takıyor galiba. bununla ilgili endişeleri var. bense umursamıyorum. insanların çalışarak çok şey yapabileceğine inanıorum. belki hala küçüğümdür -yaş 26- diye böyle düşüyorum. çok sorumluluk almadığımdan...

neyse gitmem gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder