7 Kasım 2010 Pazar

başka türlü bir şey benim istediğim...


dün gece ana rahminde bulunuşumun son 4. günüydü. doğuşumu kutladık beraber. 

herkesten istediğim sürpriz doğum günü organizasyonumu yaptılar. şımartılmak istiyordum. masallara taktım ya bu ara. masal gibi bir hayatım olsun istiyordum. tuvalet bile giyebilirdim. biliyordum zaten birşeyler hazırlanacağını. yıllardır bu hiç değişmedi. hep birileri -ekseriyetle aynı kişiler- doğum günümde bulundu. onlardan farklı olarak iş arkadaşlarım gelmişti. patronum da. onu gördüğümde çok mutlu olmuştum. şarkılar söylüyor, müzik eşliğinde oynuyorduk. sonra pastalarımız -çiğdemin sevgilisinin de doğum günüydü- geldi. heyecanlıydı. sıra hediyelerime geldi. genellikle doğum günlerinde en sevilen andır bu. neyse tehlikeli sularda gezindiğimi farkettim. -dikkat etmek lazım- ama bir hediye vardı ki beni çok mutlu etti. bana verilen değildi aslında beni mutlu eden. patronum bana ismimin ve -inşallah- alacağım uzman psikolog titrinin bulunduğu bir kalemlik hediye etti. bu mutlu etti ama sonrasında "dünkü konuştuğumuz konunun cevabını şimdi veriyorum" dedi. 

..................
daralıyorum. zorlasam da yazamayacağım.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder