29 Ekim 2010 Cuma

dar geliyor artık bana burası. duramıyorum. zoruma gidiyor bir de.
yarın akşam da ıssız adam varmıs. aşk güzel bi şey be!
canım sıkılıyor. ağlayasım geliyor.
babama kızgınım. anlamıyorum aramızdaki ilişkiyi.
fal baktırdım bugun.
3 yıldır tek dileğimin tezimin kabul edilmesi olması ne kadar acıklı değil mi?
bir de manidar buluyorum bu dileği?
olmasını istediğim başka şeylerin bulunmaması iyiye mi kötüye mi işaret?
beni heyecanlandıran başka şey yok mu acaba?
ya da...
belki herşey yolundadır?
ben deniz gören ev istiyorum ya..
bu bence olur be.
daha küçüktüm. tarkan'a nasıl hayrandım. onu bir gün görmeyi çok istiyordum. tabi daha küçüğüm diye bu hayalime herkes katıla katıla gülüyordu. ben çok istediğim için olacağını biliyordum. şimdi evi de istiyorum ya... yıllar sonra da olsa öyle bir evim olacak. görürsünüz. çok istiyorum çünkü.
35ten sonra nilayla hayatlarımızı birleştirip hrakiri yapmayı düşünüyorum.
kalbim hızla atmaya başladı.
emine... seni çok seviyorum.
uzak gibi ama yakın gibi.
bir dahaki dilek hakkımı emine için kullanmak istiyorum.
çok mutlu olsun. öğretmen olsun. emine öğretmen diyelim.
bir gün kitap çıkartsın. umut dolu ama. melankolik olmasın.
yaşar'ın aldınırım, beş dakika bekle öyle git, masal şarkılarını her dinlediğimde aklıma lise son, şirinevler yolu, dersane geliyor. güzel şeyler galiba bunlar. gülümsüyorum. özlüyorum da o günleri.
öpüyorum seni emine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder