21 Kasım 2010 Pazar

evlilik mi evcilik mi

evlenmek zorunda mıyım?

evlilik her genç kızın hayali mi?

gerçekten evlenmek istiyor muyum?

peki niye herkes evlenmem gerektiğini düşünüyor?

yoksa geç kalıyor muyum?

bana çocuk diyorlar, daha ne çocuğu yaa!

...............................

bu aralar sık sık bunları konuşur oldum. daha doğrusu yukarıdaki sorulara cevap vermekten sıkıldım. verdiğim cevapları beğenmemelerindense ...
tamam bir sevgilim var. 2 yıldır birlikteyiz. kimine göre çok geç kaldık evlilik için. kimi hala uygun muyuz diye sorguluyor. ciddi miyiz acaba diye soranlar da oluyor. en zorlandığım soru bu. bilmiyorum ki ciddiyiz herhalde dediğimde herkesin yüzü gözü değişiyor.
şimdi baştan açıklıyorum. sevgilimi seviyorum. onunla birlikte olmak hayatta en çok istediğim şey. tezimin bitmesinden bile çok istiyorum :) mesela dilek haklarımı hep tezden yana kullanıyorum ya çünkü zaten en çok istediğim sey benimki.sevgilim.
onunla olmayı istiyorum ya hani, onunla evlenmeliymişim de. benim onunla ilgili tek isteğim onunla olmak. bu evlilikle de olabilir şu anki gibi de. şu anki gibi ne kadar daha sürebilir bilmiyorum. --aile-- şunu biliyorum ki şu an mutluyum. o memleketine gittiğinde özlüyorum onu. iki gün geçsin yine özlüyorum. sarılmak istiyorum. öpmek istiyorum. uyumak istiyorum. hep diri tutuyorum bunları.
evlenirsek...
onunla bir evi paylaşmak elbette çok güzel. onunla tv izlemek, kedi taklidi yapması için ısrar etmek, gitar çalması için söylenmek, sevdiğini söylemesi için umut etmek, belki eve çiçek getirmesini ummak, deniz gören ev hayalleri kurmak, yemek yapmak. yemek yapmak mı! yok o kadar da değil!
işte bunlar güzel de... eger özlemeyeceksem, öpmek için heyecanlanmayacaksam, tv için kavga edeceksek, yattığımızda birbirimize kenetlenmek yerine iteceksek...
en azından bu süreyi mutlu olduğum süreyi biraz uzatmak işime geliyor. özlemimi yitirmek istemiyorum.

sevgilim yaklaık 6,5 saat sonra bana doğru geliyor. heyecanlıyım :)

beni evlenmemi isteyen sayın dostlarım: henüz evlenmiyorum!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder