10 Temmuz 2011 Pazar

tatildi.

Onun aşkı bana XL



Onu uzaktan sevmek aşkların en güzeli biliyor musun? Onu görmeyeli 2 hafta olmuştu. O kadar özlemiştim ki, burnumda tütme deyimini en sahici haliyle gerçekleştiriyordum. Gitmeden onu göremedim diye çok içerlemiştim. Bunu söylediğimde “Olmadı. Ne yapalım”la karşılaştım. Hem bir hafta ne ki bir anda geçer değil mi? Ben tatilime bakmalıydım. Olmuyordu işte. Gördüğüm her çiftte, başkasının elini her tuttuğumda, yaptığımız telefon görüşmelerinde onun sesini yorgun duyduğumda keyfim allak bullak oluyordu. Sessizleşiyor, içime kapanıyordum.

İstanbul’a döndüm. Onu görmek için heyecanlıydım. Otogarda geçirdiğim zaman hızla akıyordu. Onu göreceğim zaman daha da kısalıyordu. Bu heyecanla kavga etmeye bile hazırdım. Sonunda yanına vardım. Çocuk heyecanı kapladı beni. İlgi görmeyi bekleyen bir çocuk gibi şımarıklık yapıyordum. Tatilde yaptıklarımı ona anlatacaktım. Birlikte gülecektik. Onu kızdıracaktım falan.

Olmadı. Yaptığım şımarıklıklara kızdı. Her zamanki gibi bir şey söylemedi. Sessizliği ile beni protesto etti. Gönlünü almak için uğraştım. Sarıldım, öptüm. Karşılık vermedi. Piç gibi kaldım. Bu bir argo değil. Her şeyiyle piç gibiydim. Tatilimi anlatmaya çalıştım küçük gayretlerimle. İlgilenmedi. Sonra günü her zamanki gibi bitirdik. Artık beni seviyordu.


bense kırık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder