27 Nisan 2010 Salı

uzun süredir "sadece" müzik dinlememiştim. hep arada duydugu seyler olurdu. bu akşam  tv izlemeye başlasam da bir şey beni playlistime doğru usulca sürükledi. yalnızım ve müzik dinliyorum. tıpkı önceden olduğu gibi.
yalnızdım. müzik dinlerdim. dinlenirdim. dha gençtim o zamanlar ve sanırım güzel zamanlarımdı. çünkü bu şarkıları dinlerken yüzüme aptal bir gülümseme oturuyor. bu halimi seviyorum. cok masum geliyor.


şarkı dedim de...

dün bir tiyatro oyunu afişi gördüm ve bir şarkı takıldı dilime:

herşey bitmiştir artık, yolumuz ayrılıyor.
senin de benim gibi, içerin kan ağlıyor.
çok yalvardım bir zaman, dinlemedin hiç beni,
gururumla oynadın, artık affetmem seni

bir oyunun çıkısında rıhtıma yürüyerek söylemiştik. ne güzel bir andı.yüzümde yine bir tebessüm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder